بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

بهرادسفیدبرفی

آسوده بخواب دنیای من...

1391/6/19 16:59
نویسنده : مامان
249 بازدید
اشتراک گذاری

بهرادم هنوزم عادت داری شبها خوابیدنی شیر بخوری و من چه لذتی میبرم از این وابستگی،وقتی میخوابی اتاق پر میشه از عطر نفسهات و آدم دلش میخواد ساعتها کنارت باشه ....

تو میخوابی و من غرق تماشای صورت ماهت میشم که چه معصومانه و کودکانه خوابیدی،فارغ از هرنوع دغدغه و دلواپسی ،تو دنیا هر اتفاقی بیوفته حضور منو بابا کافیه تا تو شاد باشی ،بخندی و کودکی کنی ...کاش این خوابهای شیرین بچگی همیشگی باشه ...

ت

niniweblog.com

تو را گم ميکنم هر روز و پيدا ميکنم هر شب
بدينسان خواب ها را زيبا ميکنم هر شب
دلم فرياد ميخواهد ولي در گوشه اي تنها
که بي آزار با ديوار نجوا ميکنم هر شب
کجا دنبال عشق ميگردي؟؟؟
که من اين واژه را تا صبح معنا ميکنم هر شب...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)