بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

بهرادسفیدبرفی

4 مرداد تولد مامان جون...

1391/5/16 18:48
نویسنده : مامان
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهراد جونم....

butterfly

عزیز مامان بعد از مدتها اومدم بگم که 4 مرداد تولد مامان جونت بود پسر گلم....میدونم شما الان تو سنی نیستی که اینجور چیزارو متوجه شی ولی من دوست دارم روز تولدمون رو همیشه حتی بین خودمون 3 تایی جشن بگیریم چون قشنگتر از روز تولدمون هیچ روزی نیست عزیزم که تا الان هم همینطور بوده،بابا بازم مثل سال های پیش برام کم نذاشت اما این بار شما هم برای دومین بار به بابا کمک کردیو باهم بدون اینکه به من بگید رفتید برام کیک خریدید، قربونت بشم پسر مهربونه من....

کادوی تولدتونم این بود:بابا جون 100000 تومن پول و شما هم  یه بوس محکمو آبدار از اون لپ توپولت ....خیلی دوستون دارمو همیشه خدارو به خاطر خانواده خوبم و داشتنه پسر گلو فهمیده ای مثل تو و همسر مهربونم که تا به امروز چیزی برام کم نگذاشته شکر میکنم ....دوستون دارم زیادددددددددددد

اینم یه عالمه گل واسه تشکر از همتون...

کیکاینم کیک تولدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عاطفه
16 مرداد 91 2:59
تولد شما با تولد پارسای من تو یک روزه . 4 مرداد . تولدتون مبارک


سلام پس تولد پارسا جونم مبارک باشه.....مرسی
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 18:48
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
خاله میترا
22 مرداد 91 21:05
مبارک ...مبارک