بهرادبهراد، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

بهرادسفیدبرفی

دلم برات هلاکه...

1391/12/25 11:03
نویسنده : مامان
266 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام عزیزم اینقدر شیرین شدی که نمی تونم بگم چقدررررر !!!!

اینقدر شیرین کاریات زیاد شده که نمی دونم الان کدومشون رو باید بنویسم اینکه تا آهنگ می شنوی سرتو تکون می دی و باسنتو بالا پایین می کنیو مثل عمو مهدی میرخصی یا این که CD تموم می شه دستاتو میاری بالا می گی آع !!! یعنی تموم شد یا اینکه دستاتو بالا پایین می کنیو می گی دو !! ده !!یا اینکه به من مامان نمیگیو میگی یویا و همه رو میخندونی...یا اینکه وقتی میگیم بهراد فلان چیز کو میگی نیست...  تازه بهراد جونم کلمه ممنون رو هم یاد گرفتی میگی منون...عاشق چایی هستی به چایی میگی یایی همش میگی یایی یایی....چایی زیادش خوب نیست آقا بهراد ولی چه کنیم حریفت نمیشیم هرچی تو میگی میشه ...

یا تا تشنه ات می شه می گی : بـــــــا ،یا اینکه وقتی میگیم بهراد قهرمان شو 2تا دستاتم میاری بالا سرتو تکون میدی یا اینکه  وقتی کار بدی میکنی فقط کافیه منو بابایی باحالت عصبانیت نگاهت کنیم اسممونو میگیو سرتو به حالت ببخشید تکون میدی...تازه یادم رفته بودم بگم که تا الان 14 تا دندون قشنگتم از بالا و پایین و چپ وراست وعقب و جلو بیرون زدن....

ت
ولی شدیدا در دری هستی بهراد به خدا پدرمونو در آوردی بیشتر از من و بابا،مامانی و بابایی رو اذیت میکنی ،غذاتم که شده فقط کباب دیگه چند روز اگه خودم خونه باشم سوپ اینا درست میکنم میخوری بعد از اون دوباره اعتصاب میکنی بابا آخه تو چرا اینجوری هستی؟؟؟
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)